Back on track

Nu är jag igång med träningen igen :) Dag två och jag har sprungit två gånger 20 minuter vilket är sjukt kasst för min del som kan springa i upp mot 70 minuter utan problem. Grejen är att det är så otroligt varmt på gymmet och löpbanden har många gånger ingen fläkt, luftkonditioneringen existerar inte och löpbandet står vid fönstret vilket är otroligt korkad placering när solen gassar in. Hoppas nästan på dåligt väder så att jag kan köra ett riktigt löppass. Igår körde jag iofs rygg och mage med 10 x 5 set på varje maskin som rör min kropps svagaste punkter. Imorgon funderar jag (förutsatt att vädret är kasst) på att köra armar, axlar och nacke.Plus mage och rygg då.
 
 
Bra träningsmusik: Christina Aguilera - Your Body
Christina Aguilera - The beautiful people
Christina Aguilera - Show me how you burlesque
Pitbull ft. Christina Aguilera - Feel this moment
Adam Lambert - Cuckoo
Blind Guardian - Lost in the Twilight Hall
Blind Guardian - And then There was Silence
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0