Nyårslöften 2013

 
 
  • Plugga mer
  • Ta ingen skit
  • Börja med Afrodans igen
  • Träna upp magmusklerna och ryggen (Bättre hållning, starkare rygg, snyggare mage)
  • Sluta skjuta på saker, just do it!
  • Dricka alkohol endast vid särskilda tillfällen
  • Få mer positiv syn på mig själv
 
Har inte kunnat hålla mina känslor tillbaka och har börjat gråta två gånger när jag varit ute för att jag känt mig miserabel, som någon som ingen kan tycka om.. Kände det från september fram till november nästan dagligen sedan försvann det helt för att komma tillbaka i samband med att jag druckit och det är ändå inga större mängder. Alkohol kommer inte få mig att få mer positiv syn på mig själv snarare tvärtom och jag vill inte förlita min lycka på någon annan heller.. Blir en del att jobba på helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0