10 questions, many answers :)

 10 Saker jag tycker om:
Mina vänner och familjen
Min karl <3
Historia och medeltidsarkeologi
Fantasylitteratur
Metal
Lack, läder och nitar
Storbrittanien
Spela teater
Dansa
Grillat! Kyckling, Lax eller en köttbit och god öl/vin <3
 
9 saker jag tycker mindre om:
Psykisk ohälsa
Ensamhet
Hajar
Stress
Ungdomsarbetslösheten
Lögnare/ Falska människor
Antisemitism/Rasism/ nazism
Kissie och andra dåliga förebilder för ungdomar.
Hip-hop/RnB/Reagge/ Emo-screamo/Schlager/Dance/Dubstep
Pollen
 
8 bloggar jag läser:
PT- Fia - Härlig tjej med livsglädje, Personlig tränare :)
Ida Warg - Personlig tränare, mycket hälsa och träning
Egoina - Flummig och glad skåning :)
Kenza - Ingen rolig blogg men snygga kläder :)
 
Andra bloggar som jag läser då och då: Mirre Roxx, Blondinbella.
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
Bli antikvarie eller jobba som museipedagog, forska inom medeltidsarkeologi.
Plugga en termin någonstans i Storbrittanien.
Göra en King Arthur- road trip
Ta upp skådespeleriet igen
Ha barn :) minst två!
Lära mig Italienska, Tyska, Old English,Fornsvenska och Quenya/Sindarin.
Åka på minst en metalfestival om året.
 
 
 
 
6 saker jag är rädd för:
HAJAR
Ensamhet
Att drunkna
Att något ska hända någon jag älskar
Insekter
 

5 platser jag tycker om att vara på:

Rocks, På konsert, Storbrittanien, varsomhelst med dem jag tycker om <3 och hos mormor.

 

4 ord som beskriver mig:
 
Social. Humoristisk, Målmedveten, Paranoid.
 
3 saker jag ser fram emot:
Exkursion och fältvecka :)
Nästa gång jag ser Blind Guardian och såklart nästa Hobbit-film!
Medeltidsveckan med babe <3
 
2 bra filmer:
Om jag inte ska välja Lotr och Hobbit-filmerna :
The Other Boelyn Girl
The Aviator
 
1 bra låt:
Blind Guardian - And Then There Was Silence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0