Valkyrian spekulerar..

En vecka kvar till Stockholm imorgon <3 ska se Ensiferum på torsdagen och Manowar release-fest på Rocks på lördagen :) blir en superhelg! (Märkte ni hus positiv jag lät helt plötsligt)
Jag kommer att bli ett vrak som jag börjar med det som jag gjorde ikväll och gör det till en vana..Pluggade flitigt och skulle sova, i vanliga fall nynnar jag på någon låt eller försöker tänka på något avslappnande men istället så dök mindre trevliga tankar upp..Inte elaka ifrom av hjärnspöken utan mer återupprepningar av mindre trevliga saker, somnade för att vakna en timme senare och samma procedur fortsätte större delen av natten. Jag är inte kompis med mina tankar och det har jag egentligen aldrig varit, om man kunde styra dem själv skulle allt i livet vara så jäkla mycket lättare..Tänk att slippa stress,ångest och etc.. då skulle inte lika många människor bli deprimerade. Jag har ju varit där, det är ingen hemlighet för de som läst här eller de som känner mig så vet hur jag ska förhålla mig till de mindre roliga tankarna (eller ialla fall ibland). Känns dessutom ganska ofta att det är något som händer för att få en att dras tillbaka in mörkret..man är i ett dåligt förhållande, man får problem med pengar, man uppnår inte det betyget man ville ha, man blir avvisad av den man älskar...
Har ur mina erfarenheter lärt mig att man måste ha flera saker som man kan förlita sig på om en del skulle gå mindre bra någon gång på ett annat område, har min utbildning, mina vänner, min träning och mina fritidsintressen.. Är därför inte helt åt helskotta bara för att ett par saker gör att jag mår mindre bra.
 
Summan av kardemumman. Förlita er inte all er lycka på en sak, skaffa flera saker som du brinner för och som gör dig lycklig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0