Questions

Snodd lista från en Östermalms-bloggerska (som inte är Kisse eller Blondinbella)
 
1. Vad heter du?
Arwen Alexandra

2. Vad kallas du för?
Alex, Arw, Hobbit, Loreen..

3. Vad vill du att folk ska kalla dig?
Arwen helst eftersom att det nu är mitt namn :) men Alexandra/Alex går också bra..

4. Vad gör du just nu?
Försöker att tänka på något annat än det jag gör just nu, glor lite på Merlin..ska göra te strax och plugga lite.

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?
Vara med mina Stockholms polare och dricka öl <3 saknar girl talk :(

6. Vad har du på dig?
Rosa morgonrock xD duschade efter ett gympass och har inte orkat klä på mig..

7. Vad har du gjort idag?
Varit på föreläsning, gymmat kondition och styrka, handlat och ätit en tidig middag (lax med coleslaw).

8. Vad är det roligaste med din dag?
Föreläsning med Dick Harrison, fantastiskt bra föreläsare.

9. Vad är det tråkigaste med din dag?
Att bli påmind om det som har hänt, ska en viss person ha problem med att sluta prata om det?

10. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Fest med tjejerna och sedan utgång på Rocks :) det är perfektion för mig!
Eller så när till perfektion som jag kan komma i det här läget.. hade kunnat komma på mer.

11. Om du tittar åt höger, vad är det du ser?
En kopia på en tavla av Paul raymond gregory :)

12. På tal om höger, är du vänsterhänt eller högerhänt?
Extremt högerhänt xD det känns fel att plocka upp gaffeln med vänster..

13. Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med?
Finns väll inget som heter perfekt egentligen..Har man kärlek och vänskap så är man så nära perfektion som det går..

14. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Sommaren och våren går direkt bort pga pollen. Jag tycker nog om vintern bäst, otroligt mysigt med jul och snö har jag alltid tyckt, sen fyller man ju år i januari.


15. Vilken högtradition är din favorit, julen, midsommar, påsk etc? Och varför?
Midsommar var fantastiskt iår, eller ialla fall hur det slutade...annars så är jag nog för julen
det är mysigt helt enkelt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0