Önskelista

Är visserligen en bit kvar till jul men har frågats om vad jag önskar mig redan och då passar jag på och gör en liten lista :) förutsätter att någoni familjen läser den ialla fall..hehe
 
 
1. Pengar att åka på Festival sommaren 2013
Wacken var en underbar upplevelse kan ju bara önska att man hade trevligare sällskap kanske.. ehmm.
Ska nog gå att ordna till nästa årsfestival ialla fall :) vilken det nu blir!
 
2. Orofluido hårolja
 
 
Fantastisk hårolja som gör mitt hår superglatt :) Finns hos olika frisörer..brukar finnas i paket med andra produkter men det går bra att bara köpa oljan.
 
 
Och det är väll typ det x)
Småsaker som jag alltid är i behov av är förstås smink i olika former särskilt svart smink! Nagellack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0