No men were harmed in the making of this video

Dagens träning; En mils promenad :) belönade mig precis med en keso.. tröttnar aldrig på det!
Mina muskler har hur som helst börjat leta sig tillbaka.. vaderna är stenhårda och värker på ett sånt där härligt sätt, tyvärr är det också vaderna som tränas mest vad jag än gör. Målet som alltid är bål och rygg, jag sträcker ju på mig medans jag går för att de musklerna ska lära sig att jag inte är en puckelryggig tant (ialla fall inte än)
 
Veckans hälsotips på där på rak arm även om du har celaki eller inte är att köpa bröd på Lowcarbshop.se
är inne på mitt andra brödsort därfirån som är gjord på kokosnöt och mandelmjöl.det smakar helt fantastiskt och man blir inte uppsvälld och spänd i magen! Har käkat just mina med leverpastej vilket har passat hel perfa!
Pizzabottnarna har jag inte gjort än, helt enkelt för att en pizza kräver att man köper hem mer prylar, just för mixarna jag har måste man ha: Ägg, smör och vispgrädde för smeten (har varken vispgrädde eller smör hemma), dessutom så ska man ha en tomatsås, riven ost , basilika och valfri topping på pizzan.. vilket är något som ger en sjuk besluts ångest då jag inte ätit pizza sedan 2006-2007 då jag började med GI..Vad ska man prova först liksom?
 
 
Christina Aguileras texter får mig att acceptera mig själv mer från dag till dag, behöver ingen psykolog för min stress eller för att bygga upp min självkänsla mer..bara musik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0