Plugg och LCHF pizza

Sitter och pluggar för fullt, dagens deadline är 100 sidor men tror nog att det kan bli upp emot 150 eftersom att det är otroligt intressant :) är glad att jag valt rätt ämne för den här terminen även om jag gärna påbörjat mastern också.. Imorgon ska jag in till stadsbibblan efter lunch och plugga lite för att se hur det går, jag är bra på att plugga även offentligt förutsatt att det är tyst. Små skrikande barn slipper som som tur är på UB men vill helst inte sitta med andra elever heller.. Jag pluggar bäst själv helt enkelt!
 
Idag har jag varit ute och promenixat två mil, har inte rört en muskel på hela veckan så det är bara rätt..Nu ska jag baka glutenfri pizza! På LCHF botten visserligen men när man ändå har bakmixarna här är det bara att sätta igång :D Har köpt riven ost, pizza sås som det hette, har dessutom bacon som jag tänkt ha på pizzan eftersom att det smakar så fantastiskt! Själva degen innehåller bakmixen jag köpt, smör, vispgrädde (som jag byter ut mot kvarg istället) och ägg.
 
Resultatet publicerar jag här sedan förutsatt att det ser bra ut då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0