Kluven, nej då..

Gymmade idag som jag nästan alltid gör på måndagar, och gissa vad som händer?
Jag hade problem att komma in som vanligt vad gäller just det gymmet, mitt fingeravtryck bli aldrig godkänt när man ska checka in av någon orsak. Hur som helst så blev jag insläppt av en kille, som jag hejat på en del förut men aldrig riktigt pratat med. Han kan inte svenska, tydligen så var han engelsk utbytes student. Det började med att han presenterar sig eftersom att vi ändå träffas rätt ofta och 30 minuter in på mitt motionspass ska han dra hemåt men jag vill säga hej då.
Han börjar dessutom presentera sig närmare och säger att han pluggar något med historisk inriktning vilket jag också gör. Blev sedan frågad om jag vill gå på bio eller gå ut och ta en drink och så kramade han mig innan han stack.
Undrar vad han egentligen har för avsikt ;o jag är ju verkligen inte ute efter något hur gullig han än verkar vara. Det har helt enkelt hänt för mycket på den fronten på senaste tiden så behöver bara ta det lungt från karlar. Ialla fall i ett par veckor blev liksom singel i mitten av förra veckan vilket inte är så jätte länge sedan heller.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0