Listan ^^

Lista snodd från det plastikopererade missfostrets blogg :) medans jag väntar på att tvätten ska bli färdig.


Senaste

Låt du hörde:  Christina Aguilera - Not myself tonight

Film du såg: Någon som var på tv.. Kärleksbrev.

Mat du åt: Keso med mosad banan och kanel.

Kram: Karln!

Puss: Karln!

Känslan: Lycka över att internet är igång igen :)

Bråk: Morsan som gnällde över att jag inte ringer henne..

Resa: Lübeck :) awesümeness!

Glädje: Att jag äntligen fick min keso x'D

Längtan: Uppåkra nästa vecka.

Dröm: Något med Global Warming, ja jag är en miljönisse!

Personen du träffade: Marcus (grannen)

Person du pratade i telefon med: Mammz

Personen du fick sms av: Johan :) om Slayer's nya vin.

Gången du var utomhus: Ute för en stund sedan kom med taxi från Lund.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton typ..

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad :) tycker om att ha allt nära mig!

Hamburgare eller pizza: Hamburgare, BK's glutenfria Wopper Pepper eller Garlic!

Kött eller fisk: Meat n' beer!

Hund eller katt: Hund :D

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet bara där att det är en soc tidning!

McDonalds eller MAX: Max, men BK är bäst!

Vin eller Öl: Ööööl <3

Charter- eller skidsemester: Charter :)

Sverige eller Utlandet: Utlandet, Tyskland och England :)

Sport eller nyheter: Nyheter.

Hockey eller fotboll: Nada...

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Blondes ;)

Sommar eller vinter: Höst!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Keso
- Smaksatt creme fraiché
- Ägg
- Grönsaker
- Turkisk Yoghurt

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Mina vänner
- Min Hansi (Dator)
- Metal
- Cola Zero

3 saker du inte kan äta?
- Gluten
- Socker i större mängd (beroende)
- Ostron (äckligt)

Två saker som gör dig glad
- Mina vänner
- Metal

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Gymmar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0