Dagens..

Dagens humör: Sur..

Dagens mående:  Sur, tänker inte gå mer in på det...Men glad på samma gång för att vi fick extra dagar att skriva på uppsatsen.

Dagens borde: Plugga

Dagens frisyr: Det blir ny tvättat och utsläppt (like usual).  Inget gym betyder att håret får hålla sig fint ialla fall i 24 timmar :P

Dagens smink: Foundation, Mascara, Ögonskugga och kajal.

Dagens klädsel: Just nu shorts och linne :) sköna sov plagg!

Dagens planer: Plugga och ut och gå långpromenad. Social får man vara nästa vecka :) har redan bestämt med några tjejer i klassen.

Dagens materiella vill ha:  Ha tag på en viss person skulle ju inte skada, men materiellt skulle det vara... Hmmm Lita spike!

Dagens fundering: Fokusera på pluggandet, inte värt att lägga energi på folk som beter sig som ******

Dagens beroende: Har knappt hunnit sätta igång något än x) men blir antagligen risgrynsgröt. Gör min egen (utan onödigt socker) och satan vad mums det är, blev till frukost och antagligen även till lunch!

Dagens tråkigaste: Att bli dissad..

Dagens längtan: Att bli hyfsat färdig med uppsatsen och att få titta på sommarkläder :)

Dagens superlängtan: Till Stockholm, jag behöver nog komma bort lite. Hur mycket jag än tycker om mina kompisar och min utbildning känns det som att jag vill försvinna ett tag. Tillbaka till mina bästa vänner <3

Dagens tidning: Har inte läst än :P antagligen någon hälsotidning?

Dagens låt:  Ej metal: Christina Aguilera - Fighter, Metal: Don't talk to strangers (Dios version, RIP)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0