Veckans must dooo's

Här kommer veckans schema ^_^ öppet för ändringar som vanligt!



Måndag: MÖTE, TRÄNA: Kondition 45 min, Styrka: 20 min, PLUGGA.
Tisdag: PLUGGA, TRÄNA: Kondition  30 min, Va med Karln <3
Onsdag: TANDLÄKARE X(, ARKEOLOGI-JOBB-MÖTE, ARKEOLOGPUB!
Torsdag: TRÄNA: Kondition 45 min, Styrka 20 min, PLUGGA
Fredag: TRÄNA, ASTRID LINDGREN MARATHON MED FREJA xD
Lördag: FEST? FEST? FEST?
Söndag: TRÄNA: Kondition 50 min, Styrka 20 min!

Så :) hoppas bara att jag kan hålla det jag skrivit med träningen, är inte bara jag som vill vara fit till sommaren dock så det lär ju vara packat på gymmet. Viktigast är att jag får löpbandet och någon matta där jag kan göra mina rygglyft..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0