Söndags träning

Halloj :)
Blev ingen träning igår så tar det idag istället!
Köpte en julmust och keso och satte mig och pluggade istället igår.

Har två timmar idag så tänkte lägga upp passet på detta sett:

* Dricka en celcius, ska höja prestrationen vad jag har hört?
* Bandet 45 minuter
* Hantel lyft /fokus på biceps) 5 kg 3 x 15
* Sit ups 3 x 15
* Rygglyft 3 x 15
* Stretch!

Sitter och laddar just nu med en glutenfri carrot oat macka med färskost (karl johan svamp), skinka, tomat, gurka, sallad och keso.


När jag kommer hem sedan blir det direkt plugg ;o sätter jag mig verkligen in i det går det ju skitbra!

Igår skrev jag två hela sidor och såg sedan Gullivers resor med Jack Black, även om den inte var sådär jätte bra så får han alltid mig att skratta och ett gott skratt förlänger ju livet :) säger man ialla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0