Snicksnack

Sitter och laddar inför Sweden Rock Kryssningen med Sodom i lurarna :)

Tänkte spendera denna fredag kväll med att söka jobb, plugga i all ära men hur fan ska jag kunna plugga om jag inte kan betala för mitt boende i sommar? Jag skulle gärna vilja spendera min sommar i Skåne, jag må vara Stockholmare men det finns faktiskt folk här jag tycker om och har dessutom en karl här nere nu!
Naturligtvis ska jag hänga något i Stockholm, mina närmsta vänner och familjen finns ju där men har ju fortfarande rätt till mitt liv!
Vad väljer jobb så vill jag gärna jobba i resurang eller café branshen i sommar, anledning?  Jag vill träffa folk och vill vara på benen hela tiden, är inte rädd för ett tråkigt jobb menar mest att det är mitt främsta önskemål.

Har ingen aning om vad jag ska göra imorgon btw :( kanske måste stanna i byn.. awwh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0