Schema och celiaki

Har varit nykter sedan 25 februari :) med nykter menar jag att jag inte druckit alkohol. Tänkte inte dricka något fram till 29 om jag klarar det. Det spar både på pengar och särskilt ILLAMÅENDET för min del.
Här ser veckans schema ut, som sagt blir inte alla pass av eftersom att jag såklart gör tid för att vara social och för att plugga lite extra.

* Måndag: Kondition 40 min, Styrka 20 min, Plugga
* Tisdag: Plugga
*Onsdag: Kondition 40 min, Styrka 20 min
Torsdag: Plugga, MÖTE- Emot Stress och Tentaångest.
Fredag: Kondition 40 min, Styrka 20 min, Plugga
Lördag: Ta det lungt och mysa :)
Söndag: Kondition 40 min.

Dyker det upp en fest kommer jag nog ha svårt att hålla mig borta, men med tanke på att löningen är den 23 och att jag ska vara nykter är det ingen bra idé. Ska umgås med karln också någon dag såklart.

Jag funderar föresten på en ny blogg idé vilket kommer göra att jag inte skriver här ofta alls längre,
Tänkte blogga om Celiaki, även om jag inte fått diagnosen helt rakt utan varit tvungen att prova mig fram och blivit rekommenderad att plocka bort gluten och att dra ner på kolhydraterna så har jag gått känna på hur det känns. Igår fikade jag på Waynes coffé medans Freja protesterade.. jag frågade om de hade något glutenfritt men expediten hade ingen koll.. Smoothies och Chokladbollar var det som jag såg tolkade som glutenfritt så valde en liten chokladboll med nötter på. Hade varit något att få ha en guide var man som glutenkänslig vill exempelvis ta en fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0