Rush!!!

Dagens blogg inlägg då,
Jag har tränat idag och mumsat protein iform av en tallrik lammfärs med sås ;D Låter knas, men det är slutet av månaden och man får ta det lite knapert då helt enkelt. Pengarna kommer imorgon så det är ingen panik här direkt, har bunkrat upp med kött och havregryn (till gröt) så klarar mig ett tag!
Nu ska det blåsas hår och sedan pluggas :) har tänkt skriva ialla fall 1,5 sidor.. har massor med anteckningar men är så lat så att det går inte så super snabbt med att lägga in allt på rätt plats i uppsatsen.
Har dessutom fått tag i arkeologen som, utförde utgrävningen där den hypokaust jag ska skriva om hittades så nu ska det nog gå framåt :)
Har börjat packa inför Stockholm nu också, längtar grymt mycket efter kryssningen och att få träffa Johanna igen, efter typ 5 år ???? Undrar hur mycket hon förändrats ?? Jag har förändrats grymt mycket både in och utvändigt enligt mig själv...
Såå händer massor med saker imorgon här är schemat för la friiidayz:

6. 00 Upp och fixa mig inför interjuvn,
7.00 Bussen går till Sandby
7.18 Bussen går till Lund
7.45 Framme i Lund, Köpa Frukost
08.15 Buss mot jobbet
09.00 Arbetsintervju
12.00 Liten lunch
12.30 Träna
13.30 Åka och handla på Norra Fäladen
14.30 Färdig med handlandet, på väg hem
15.40 Hemma efter 3 bussbyten
Fixa hemma, och sen kommer karln för myskväll :D och jag kan slappna av finally!





Skitkul nördhumor :) tycker jag ialla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0