Pefekt slut på veckan ;)

Har hittat den perfekta balansen med hur jag ska göra med kosten när jag tränar och så för att orka.
Har köpt hem mer av det glutenfira brödet jag postade innan om, till och med karln verkade tycka att det var ätbart!
Gjorde en riktig matig sådan med färskost vitlök/örter, rökt skinka, keso och gurka som jag käkade omkring tre kvart innan träningen och vilken energi jag hade ;D gick väldigt bra! Bäst av allt så blev inte mackan dålig trots att den fick ligga en stundi väskan. Kom hem vid fyra och duschade och fixa lite hemma, vid fem blev det tidig middag för att fylla på efter träningen och hela tallriken fylldes med läckerheter: Stora färdiga grillade kycklingklubbor, Råkostsallad (aka pizza sallad med mer grönsaker), Kokt broccoli (i buljong för mer smak), stekta champijoner, kikärtor och Färskost "sås" med vitlök och örter <3
Fan så gott allt var tillsammans, och så mätt och glad man blev!

I skrivande stund väntar jag på att klockan ska bli åtta :) börjar en film med Jack Black på trean.. har en påse med sourcream/onion cashews som väntar.. och välförtjänt måste jag säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0