Mhm ;)

Efter att jag tröttnat på att ha ett abonnemang som kan stiga till 800-900 i månaden så har jag bytt till ett abonnemang som inte kommer att överstiga 350 kr (förhoppningsvis) fick dock inte byta ut min telefon mot en smartphone :( ALLA har smartphones..känner just nu en person som inte har det för hon har en ipad istället! Men i december ska jag ha rätt till en då bindingstiden för min ganla mobil tar slut.
Gjorde precis en  liten beställning från Gymvaruhuset också :D ska börja stryketräna mer än vad jag gör, ska man bli tightare och starkare hjälper trots allt kondition inte så mycket.. har ökat till 5 kgs hantlar så det är bara att se till att få igång resten av kroppen också!

Sitter just nu och skriver lista på saker jag ska ha med min till Stockholm :) blir ju sweden rock kryssning först sedan Rocks, (Antagligen påskfiranden)  och arkeologisk re-search!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0