Nightmares...

Jag har drömt nu tre nätter i rad även om jag inte sovit bättre än föregående nätter, undrar vad det kan bero på? Ikväll tänker jag BARA springa mellan toan och sängen och inte in i köket, har en stor flaska vatten vid sängen.
Ska sova med få filtar och har luftat lite i lägenheten hoppas på att få sova länge i natt och inte med mardrömmar som föregående nätter. Tänker inte nämna de första två eftersom att personer som kanske läser eller vet om bloggen är iblandade men drömde exempelvis natten till idag och jag missade kryssningen för att båten gick utan mig Johanna och Fredric (som är mitt sällskap).
Not going to happen on my watch! Säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0