Klockrent..

Sitter och lyssnar på Cissi Wallins program och avsnittet om mobbing.. Känns så jävla skönt att lyssna på, jag fick nästan hela min tonår förstörd pga. mobbing. Även om det bara höll i sig i tre år (högstadiet) så blev ärren i från de åren något som jag inte blev av med förens tredje året på gymnasiet. Hur som helst, det dem säger är så jäkla klockrent, jag kom ihåg hur skolan jag gick hanterade mobbingen. Det var jag som var problemet i min mentors ögon, alla andra lärare valde att blunda för det...

Var nog jag som tog revanch nu i efterhand: pluggar till medeltids arkeolog och har vänner som accepterar mig för den jag är och har dessutom utvecklats enormt som människa.


Till Mobbare och lärare som inte ingriper :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0