Hälsolöften för mig själv för bättre hälsa.

  • * Stressa inte så mycket som jag gör, VG är bra men man ska inte gå runt och oroa sig över betyg.
    * Skär ner på kolhydraterna liite, se om det blir bättre med illamåendet, magkatarren och tarmfunktionen.
    * Träna mer stryka, för att bli starkare och slippa smärta (har just nu ont i höften)
    * Gå mer promenader ute i solskenet det mår man bara bättre av :)
    * Drick inte mer alkohol än då planerat att dricka innan, tre fester där man varit så pass illamående att man behövt däcka en stund är inte bra ( Dec,Jan, Feb)  - Tål inte sprit x( Gl-fri öl och vin får det räcka med.
    * Hitta jobb, så slipper jag panika över sommaren.. har sökt Italienska på Stockholm Universitet i värsta fall.

    Viktigast:
    * Besök inte Facebook så ofta, särskilt inte under tenta plugg. Folk klarar sig utan mig i en dag eller två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0