Hairymess!

Blir plugglördag idag,
Karln ska vara i studio och spela in musik, pallar inte att åka till Malmö och den tredje festen blev inställd.
Har beställt taxi för att åka in och träna kort, ska jag sitta på rumpan och skriva hela dagen kommer jag att bli galen. Gympasset kommer dock endast att bestå av ett kort konditionspass följt av rygglyft,plankan och lite hantellyft för nacke och axlar. Måste tvätta håret ikväll, är dock grymt rädd att min blåsvarta färg ska gå ut, tycker att det är grymt snyggt och fattar inte varför jag gick ifrån det. Blåsvart hår, blek hy och svarta naglar är the top of awesümeness :)
Trodde inte att de sålde blåsvart färg någon mer men hittade på Ica i Sandby som tur är :) folk säger att färg sliter på håret men mitt har inte sett friskare ut på länge, har iofs knappt några extensions kvar i det utöver 50 +/- 10 kreatin slingor som jag inte tagit ut än. My hair is growing back :)


Jag om ett tag minus tatueringarna x)? Kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0