Full rullie :D

Schema this weekz..and teh following.

Måndag: Träna kondition 40 min, Styrka 30 min, Plugga
Tisdag: Kondition 30 min, Plugga, Hämta PAKET :D
Onsdag: Träna Kondition 30 min, Styrka 30 min, Plugga
Torsdag: Kondition 30 min, Plugga
Fredag: Handla, Vara med karln, Myskväll!
Lördag: Lalla och ta det lungt med karln :) Eller Ölkväll med Fellow Metal-heads?
Söndag: Träna (?) Om karln är kvar tar vi nog en promenix och myser bara!

Måndag: Träna Kondition 40 min, Styrka 30 min, Plugga
Tisdag: Träna kondition 40 min , Plugga
Onsdag: Resa mot Stockholm :) , Plugga
Torsdag: Gå lång promenix i staden och luncha i staden , packa inför kryssningen,
Hämta Johanna, Hämta Fredric, SWEDEN ROCK KRYSSNING!
Fredag: SWEDEN ROCK KRYSSNING! Lämna av Fredric och Johanna vid stationen, Hem och sova.
Lördag: Va med Finaste Nathaly <3 , Rocks med Dilde, Madeleine och Nathaly <3
Söndag: Lång promenad och Plugg!


Blev som ni ser två veckors schema :D sticker ju veckan där efter till Stockholm så blir fest helg där och INGEN TRÄNING :O plugget ska jag inte lägga åt sidan dock! Träning ska jag iaf ge tid till ett par pass till Fitness 24seven vid Stureplan.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0