Mischosen heart

Var med om något idag som jag varit skiträdd för förut.. bokstavligen skiträdd men tog det bra den här gången. Har lärt mig att inte ta åt mig, folk som beter sig på ett dåligt sätt får helt enkelt veta av konsekvenserna av sina handlingar. Tänker inte vara len som sammet, tänker visa ilska eller andra känslor jag bär på... Tjänar inget på att hålla dem inne det är bara så man retar upp sig ännu mer!
Körde ingen träning idag trots att jag behövde det är fortfarande svullen i hela kroppen även om det ser bättre ut än innan, magen är det som inte hämtat sig vilket var rätt väntat tyvärr.. as i said hormons sucks! 


Imorgon blir det MINST 40 minuter på bandet samt lite styrka -.- vill må bra igen och då måste det vara som innan helvettet började.

Har inte fått min Blind Guardian platta än föresten :( Johanna fick sin igår...orättvist jag blivit behandlad igenom hela processen egentligen. Först åka på att bli illa behandlad av Ginza till att inte få någon platta alls av nästa ställe heller..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



~Behind the shadow of life the lost hopes are grieving.
I seek the night and hope to find love...
So I drown in the silence of lifes short eternity.
The tears fills the void in my heart astray...

Embrace me now, delightful ease!
Give me a world of wonderous peace!
Calm the desperate scream in my heart~


http://www.youtube.com/watch?v=6R7jSfLpk7Y  ~ Death Come Near Me~  Draconian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0