The game of friendship

Du är ute med flera vänner och alla känner inte varandra det dem har gemensamt att de är bekanta till dig, hur får man då någon att inte känna sig försummad? Har verkligen försökt att inte få det att bli så träffar man någon ska inte vännerna känna sig försummade man ska inte välja att vara med en person och stänga ute alla andra.
Svårt att veta hur man ska göra för det är oftast någon som känner sig utanför i slutändan men säger inget om det utan bara blir ledsen/sur för sig själv.
Man kan inte dela sig i åtta delar, hur mycket man kanske än skulle vilja kunna.. Skulle gärna delat upp mig i andra situtationer i vardags situationer också men det är ju lika orealistiskt..

Hoppas inte att någon känner sig försummad. Särskilt vad gäller er i Stockholm, bryr mig om er lika mycket som jag alltid gjort men som ni vet befinner jag mig långt borta nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0