Stress x(

Varför finns stress egentligen?
Det kan förstöra så otroligt mycket för en, någonting som man gått runt och längtat efter kan exempelvis bara kännas jobbigt den dagen man väl ska göra det. Igår fick jag väldigt mycket gjort av det som stod på min "måste" lista och jag sov faktiskt 8 timmar i natt. Att få saker gjorda lugnar ner mig...Känns som att det här med stressen började när jag låg och hade körtelfeber och inte kunde få skolarbete gjort. Jag var fasst med mina tankar när jag inte kunde lämna hemmet och inget internet.
Nu fan när ännu en sak har löst sig som med CSN är det dags att jag taggar ner...ska lägga in ett pilates pass i träningen eftersom att jag inte klarar av yogan med den här ryggen.. kan man andningen vet man hur man lugnar ned sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0