Reading

Tar en liten paus från pluggandet, läser just nu en kursbok som jag fick med posten idag som heter "Inledning till Etiken" och är skriven av Göran Collste. Måste säga att boken är väldigt intressant och inte ett dugg svår att läsa, en del kurslitteratur jag haft under denna kurs har fått ögonen att gå i kors ibland för att det varit klurigt och inte så roligt att läsa. Men denna kan jag rekommendera även för er som inte läser arkeologi. Sysslade med etik en del under gymnasiet, gick bra då tror jag.. blir en del upprepningar som pliktetik och konsekvensetik.

Fyller ju år imorgon som jag antagligen sagt redan, min morsa sa att hon skulle skicka pengar till en vinterjacka och jag har hittat något som jag tycker ser bra ut och varmt på samma gång. Den är i dun, från Esprit och eftersom att modellen är 10 cm längre än vad jag är kommer jackan precis att täcka rumpan. Är emot dunjackor egentligen.. jag vill liksom se snygg ut samtidigt som jag ser kvinnlig ut och med skärp så framhäver det formerna och man ser inte lika michelinig ut. 
Får se! Blir det inte bra så skickar jag tillbaka den!
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0