Mhm

Det blev inte alls som jag trodde den här veckan med träningen eller med mycket alls xD men här är nästa veckans schema som förhoppningsvis kommer att följas bättre!

Måndag: Träning kondition 30 min + Styrka 20 min,  Tvättstuga, Baka, Fääärga hår
Tisdag: Föreläsning, Konditionsträning 30 min.
Onsdag: Fööödelsedag, Bowling och annat skojs!
Torsdag: Föreläsning, Konditionsträning 30 min + Styrketräning 20 min
Fredag: Pluggerier, Promenad,
Lördag: Ta det lungt med film , Umgås (?) , Öl (?)
Söndag: Konditions träning kortis, Styrketräna och Pluggerier.


Plugga lär jag ialla fall göra varje dag när jag får min kurslitteratur.
Har bokat Sweden rock Kryssning biljett nu föresten så ska åka med min kära Johanna som jag inte träffat sedan 2008 (?) ev. 2007 (?) minns knappt själv!
Vi ska se Blind Guardian som var det so mförde oss samman från början ialla fall..

På onsdag är det min födelsedag dessutom då ska det firas med öldrickande,  glutenfri cheesecake (?, ifall att jah kan baka något nice tills dess) , och bowling ^_^ ska bli najsigt! Ska unna mig själv en mumsig lunch också samma dag.. behöver inte vara dyrt heller men med all rätt att lyxa till det när man fyller 21!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0