Hormons go to hell!

Hormoner kan ju ta sig någonstans :(
Har gått runt och mått skit i flera dagar nu, illamående och med ständig värk ...
Har skyllt på magkatarr men så är ju inte fallet.. annars så skulle inte släppt när jag inte tog ... ja...
Förutom det så har jag blivit små tjock (eller ja svullen och vätskefylld heter det) särskilt om låren/vaderna/benen vilket ser helt förskräckligt ut enligt mig själv.. -.-
Hmm ja förhoppningsvis är det tillbaka till det vanliga inom ett par dagar.. mår nog bäst av att vara fri från sånt.
Fasst det funkar väll inte heller i slutändan...



Nä till roligare saker =D den här oljan är grejer alltså, köpte den i Lund för ynka 200 kr. och man tar ju endast en droppe åt gången så den räcker länge. Man sätter den i håret och den får nytt liv och är inte alls torrt längre.
Denna olja kommer att vara min bästa vän i sommar då håret är som torrast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0