Hälsa och träning

Det är ju ett himla snack om när man ska börja bli hälsosam efter jul och att man ska sätta igång med träning och dyl.
Börjar idag och plockar också helt bort nötter från kosten, har samma relation till dem som till godis.. kan liksom inte bara ta en och nöja mig med det. Blir oftast för mycket och vill inte att det ska paja min träning. Nötter i som glutenfri musli går bra men inte som snacks i kylen. Tänkte börja med proteinrikare alternativ eftersom att tanken är att lägga på mig lite muskler kring de områdena då jag är riktigt klen och har lätt att få ont i.
Kesella, Keso och ibland vispgrädde med diverse fruktblandningar eller annat mums ;)


Börjar dra ihop sig mot födelsedagen här föresten, vad önskar jag mig då?
Nr ett på listan vore Sweden Rock kryssningen för att se mitt favoband i hela världen. Blind Guardian that is!
Har dock inte riktigt förstått vilka som kan åka dit än x( Madeleine? Johanna? ...tänker missa det här för någonting hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0