Das schedule

Jaha ja, det blev tyvärr ingen träning idag men schema för nästa vecka är följande;

Måndag: Träning:  Zumba eller Bandet  40 min + Styrka (ben)
Tisdag: Vårterminen börjar :D + Konditionsträning
Onsdag: Styrketräning (rygg,bål,axlar/armar) + Tvättstuga + Knutpub (?)
Torsdag: Föreläsning + Arkeolog middag (?) + Sysslor!
Fredag: Träna Kondition 40 min + Styrka (rygg, bål)
Lördag: Hitta på något??? Öl????
Söndag: Träning kondition


Mycket oklarheter tyvärr, beror både på CSN och svar från polare om saker blir av. Håller tummarna!

Obs! Låter kanske som jag tränar något hysteriskt men kondition betyder också att man tar en längre promenad, även om det i det här vädret inte är det allra roligaste (luftmotstånd som f'n) ;o



Gött hade bla. det som tillbehör till min hamburgare ^_^ mhmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0