Born to die free ^^

I got the mooooves like jagger! <3

Haha nä, men nu är jag tillfälligt sysslolös för första gången på väldigt länge.
Ikväll så är det metalkväll med några fellow arkeolog polare och har ju ett par timmar över tills dess!
Ska tvätta håret nu tänkte jag och efter det ska jag åka in och träna eftersom att morgondagen ändå går bort på annat (som att vara bakis xD)..hehe

Idag är det 12 dagar kvar tills att jag fyller 21 btw ^^
*Tant*

Dags att boka tid till tatuering? Här är några av de motiv jag kommer att skaffa förr eller senare!

* Tolkiens signatur runa (Placering : Strax nedanför nacken)
Varför? Tolkien har varit en av de största inspirationer jag haft i livet och har alltid kunnat vända mig till det Midgård han skapat när jag behövt det. Dessutom så är han min absoluta favoritförfattare och ingen kan trollbinda mig som han gjort!

* Crashdïet text: "Born to die free"  (Placering: Armen)
Hade funderat på att ta ett stycka ifrån Manowar låt "Die with honour"
"A sinners faith awaits me but my vision guides me on, i will not stray from the path im set upon"
Men ja, vem som helst ser ju att det är för långt...Born to die free kommer ifrån Crashdïets låt "Generation wild" och med tanke på vad allt som jag gått igenom i livet passar det stycket.




http://www.youtube.com/watch?v=UymaV1xlhRs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0