Snart smäller det!

 
Om några timmar ska jag se Hobbit filmen i 3D- High frame rate!! Jag längtar som sjutton, har liksom väntat på det här hur länge som helst! Kommer att rescensera filmen dessutom och jag ska försöka att inte vara för kritisk då jag läst boken många gånger men samtidigt inte för snäll :) Vad jag tycker får ni dock veta förens på fredag kväll då jag kommit hem från att skriva nästa salstenta (som jag hoppas att jag klarar av).
 
Har btw lyckats spraya herrparfym på mig själv för andra gången, fick en sample påse med Ed Hardy parfymer när jag fick den stora parfymflaskan och det verkar ha smygit ner sig manliga dofter i den. Känns lite ledsamt då herrparfym är bland de bästa dofterna jag vet :) så gosigt att gosa in sig själv i det långa håret och känna parfymdoften.. Men vad fan :( ska vara singel ett bra tag till ialla fall trots att det tjatas på mig att jag behöver gå och träffa en ny karl vilket är ren bullshit..det är det sista jag behöver! Tog för hårt på mig senast helt enkelt.. Så ja ni som tjatar sluta med det tack!
 
 
 
 
 
Hur söt är inte denna btw!!? En vit pomerian valpis! :D om man en gång blir rik så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0