Listan

 

Namn: Arwen Alexandra

Ålder: 21 (22 om någon månad)

Längd: 1.65 m

Sko-storlek: 39/40,5 det är olika..

Född: Sigtuna

Bor: Lund

Gör just nu: Kollar på något antikprogram x)

 


Allmänna frågor.

 

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Ödmjuk, social och målmedveten.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Stressad, paranoid och att jag inte kan visa illska.


Vad är du rädd för: Ensamhet

 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Min hud, ögonen och brösten xD

Det roligaste jobbet du haft/har: Burger King! Hör och häpna men det var faktiskt kul!

 

När tar du ditt körkort: Om några år tror jag?

När grät du senast: Någon vecka sedan tror jag..

När skrattade du senast: Igår när jag såg Scary Movie x)

Vem åkte du bil med sist: H :'(

Vem åt du mat med sist: Johan, Oskar och Fredric!

Vem sov du hos sist: Hemma hos mamma

Vem sov hos dig sist: Ex.

Vad var du rädd för när du var liten: Hajar.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Arkeolog eller Paleontolog.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Två gånger, en gång hade min arm hoppat ur led..den andra gången vill jag gärna glömma.

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag fått hjärtat krossat..

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina vänner <3

 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Folk som beter sig som idioter..

Har du någonsin sportat: Jag har dansat och gymmat men blir bara promenader nu för tiden :/

Någon du ser upp till: JRR Tolkien och Christina Aguilera.

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, nycklar, mobil, hörlurar och ett block.


Har du varit utomlands någon gång: Mer än 20 gånger iaf även om de flesta resorna gått till samma land för att hälsa på släktingar.

 Vilken plats var finast: England (landsbyggden) och Italien (Rom).

Största stad/städer du varit i: New York och London.


Lite mer personliga frågor.

 

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej

Rökt: Nej

Snusat: Ja, har testat...

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: Tatuering på vänstra överarmen.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask:  Insidan är viktigast, och han får gärna vara ödmjuk, ha humor, gemensamma intressen och musiksmak. Behandla mig med respekt och vara ärlig också. Vad gäller utsidan så attraheras jag till långt blont hår , blåa ögon och skägg *_*

Finaste komplimang du fått: Den finaste komplimangen jag fått är nog att någon ser upp till mig och inspireras av mig.

 

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja men inte med avsikt :(

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja :'(

Har du någonsin fejkat en orgasm: Hehe

Hur många sex-partners har du haft: Håller jag gärna privat.


Antingen-eller-frågor:

 

Storstad eller landet: Storstad!!

Hamburgare eller pizza: Hamburgare utan tvekan

Kött eller fisk: Båda, älskar anka och lax så står i mellan dem :)

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller Expressen: Ingen av dem

McDonalds eller MAX: Max, även om jag föredrar Burger King.

Vin eller Öl: Öl utan tvekan, även om det bara finns en sort som är glutenfri :(

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Wacken !!

Sport eller nyheter: Sport om det handlar om Hammarby :)

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Blondiner :)

Sommar eller vinter: Vinter, pga. pollenhelvetet.

Vår eller höst: Höst, ingen pollen :)

Flyg eller tåg: Tåg

Bil eller buss: Bil

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0