Jag kom in på SU!

Hej kära läsare, måste bara säga att Hobbiten var en fantastisk film (kommer att vara mer ingående senare) och dessutom för att meddela att jag fått en plats på Stockholms Universitet vilket innebär att jag kommer att studera där under en termin! Fortsätter i den arkeologiska banan och tänker inte ge upp för något i världen! I was born to do this! Det tror jag faktiskt! Jag saknar arkeologin :(
 
 
Nu blir det mer tentaläsning! Själva tentan infaller på fredag mellan 13.00-19.00 vilket innebär att jag kan gå upp åtta och inte klockan fyra som jag gjort för de senaste tentorna. Utvilad och med öronproppar kan inget stoppa mig :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Lycka till på tentan!

2012-12-13 @ 13:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0