Insomnia

Blev tyvärr inte många timmars sömn i natt, jag är grymt besviken på mig själv då jag hetsar upp mig själv hela tiden.. Jag ville verkligen sova lungt men istället tänker jag på hur provet jag gjorde i fredags, som "nej shit jag skulle skrivit såhär istället", "vad tänkte jag på?" och "jag missförstod nog hela frågan".. Jag hoppas verkligen att det gick bra och jag bara är paranoid men jag kan ju sånt här varför ens tveka på sig själv? Kan erkänna att det inte var det enda jag tänkte på, tänkte också på något annat.. oroade mig över någon annan person och vad den skulle göra. Fattar inte varför jag ska ha så svårt att släppa saker, även om jag inte gråter och deppar om dagarna som jag kanske gjorde när allt rasade samman i höstas så släpper det liksom inte. Särskilt på helger vill tankarna hemsöka mig.
 
Det ältandet kanske är det som satt käppar ihjulet för mig i somras och innan dess också?
Jag vill att allt ska rulla på och vara bra men när något totalt försvårar situationen är det nästan som att man redan gett upp.. I somras tog pengar upp mina tankar till 90 %, 5 % på kärleken och 5 % på utbildningen inte för att jag hade pengar utan tvärtom men jag hade familj som hjälpte mig plus det lilla jag fick av sommarkursen. Det kändes dock hårt, jag vill visa att jag är vuxen, ansvarig och kan klara mig på egen hand...Men kunde inte det eftersom att jag inte hittat något jobb och hanterade inte det bra. Vet att ungdomsarbetslösheten är hög och att jag inte ska känna mig utpekad men jag hade svårt att inte ta åt mig då.
 
Stress it's a bitch överhuvudtaget, jag lät det påverka min sömn just inatt antagligen mer pga den orsaken som jag inte gick in närmare på än själva provet med tanke på att den inföll just under helgen och inte under en veckodag.
 
 
 
 
But he stayed with me; Insomnia
He paralyzed my heart
And tore it apart ~ Draconian (Not Breathing)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0