Års-sumering!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Käkade fläskkött :D 

 2. Höll du några av dina nyårslöften?: Minns knappt vad jag hade för löfte :o

  3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? : Nej

 4. Dog någon som stod dig nära?: Nej och tur är väll det!

 5. Vilka länder besökte du?:  Israel

 6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?:   Självkänsla kanske, den är inte borta men den har blivit sämre.

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?:  Första gången jag träffade .....

 8. Vad var din största framgång 2012?: Att jag kommit in på kurs i fältarkeologi.

 9. Största misstaget?: Att jag låtit min utbildning påverkas av det som hände i höstas. 

 10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Hade riktigt tuff förkylning i somras (smittades av någon så fick skylla mig själv)

11. Bästa köpet?:  Aftonstjärnan :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?:   Räkningar, Käk och kläder.

 13. Gjorde någonting dig riktigt glad?:  Hela sommaren fanns det någon som gjorde mig glad. Annars mina vännerna 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?:   Hela Christina Aguileras platta "Lotus" särskilt Just A Fool och Your Body.

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Pluggat mer och deppat mindre, ialla fall mot slutet.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Se svaret på 16

 18. Hur tillbringar du julen?: Med min styvmors släkt.

 19. Blev du kär i år?: Jo riktigt kär :(

20. Favoritprogram på TV?:  Merlin , Pretty Little Liars och Merlin.  

21. Bästa boken du läste i år?: Clash of Kings

 22. Största musikaliska upptäckten?: Einherjer

 24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Pengar :P

 25. Något du önskade dig men inte fick?:  Kan jag inte påstå

 26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? : Bowlade och ölade

 27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:  Tror att jag kan räkna upp en handfull med saker.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?:   Metalvalkyria :)

29. Vad fick dig att må bra?: Kärlek och vänskap

30. Vilken kändis var du mest sugen på?:  Eoin Macken x)

31. Vem saknade du?: Mina vänner när jag var i Skåne :/

 32. De bästa nya människorna du träffade?:  Frida :) riktigt trevligt chey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0