Work out!

Har nu tränat två dagar i rad, min kondition verkar vara tillbaka vilket är skönt :)
7,4 km/h på löpbandet och åker powerwalka hur mycket som helst. Körde igår fokus på mage och idag på axlar och armar.
Funderar på om jag ska pausa helt imorgon men borde nog inte göra det, torsdag har jag nämligen lektion och har bokat upp mig på en fika med en vän. På fredag ska jag träffa karln också och lördagen går bort pga bristen på kollektivtrafik. Nä jag kör nog hårt imorgon också :)

Uppsatsen överstiger 20 sidor vilket känns bra i det här läget, kommer dock inte att vara helt avstressad förens jag nått 29 och har en sida kvar! Fannns känns inte sådär panik artat ändå, har ju mer än en månad kvar egentligen.


Nu ska jag ta lite plugg paus och dra igenom detta:

http://awoiaf.westeros.org/index.php/Portal:Characters

Finns massvis med spoilers men har ju precis blivit färdig med Clash of Kings och kan behöva en repitera det som man gått igenom tidigare.. Bara att inte läsa det som händer i Storm of Swords som är nästa.

Karaktärer som jag inte skulle ha något emot är: Theon Greyjoy, Cersei Lannister Och Joffrey Baratheon..
Får se vad som händer :)

Favoriterna är: Jon Snow, Daenerys Targaryen och Tyrion Lannister.
Innan dess var det Eddard Stark men vi som läst första boken och sett serien vet ju vad som händer där :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0