Winter is coming, not!

Gårdagen var skit rakt igenom, kan ju räkna upp ett par saker som gick fel.

1. Vaknade med ett munsår som gör att läppen svällt två gånger sin egen storlek..
2. Hugger till i magen när jag ska träna kondition, hormoner suger..
3. Dragkedjan på skorna fasstnar och jag får inte av mig skon på 20 minuter.
4. "Medges ej" står det på alla självscanningskassor när jag skulle handla (fasst att jag hade pengar på kontot, fungerade utmärkt idag)
5. Var utan keso x( stackars mig..
6. Smällen som kom när man loggade in på msn.. vill inte prata om det närmare.

Kan bara säga att det var väntat, har jag någonsin lyckats så bra under en längre tid förut? Enda svaret är :NEEEJ!
Beror det på mig, mina val eller andra människor kan man ju undra :'(

Lite mer än en sida kvar på uppsatsen, utveckla på hypokaust delarna är det som jag har kvar. Hittade bilder på hypokauster i en gammal artikel från 50-talet så nu är jag aningens gladare.

Vill ha valborg nu, vill umgås med mina vänner och de andra som ska komma och bara ha roligt, hinka öl/vin etc. och vara där för stunden. Känns långt borta just nu. Ska kolla på en sommar klänning som jag kanske kan ha till valborg.. Hittar jag något snyggt läggs förslagen upp här, först så ska jag se tv-cirkeln.

    Im about the break i can't stop this ache - Christina Aguilera. <3

Bästa musiken just nu tips är: Bound To You, Walk Away, You Lost Me och Fighter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0