Flabb innan plugget!

Löfte till mig själv när jag kommer hem:

TRÄNA, TRÄNA OCH TRÄNA!

Tycker att jag blivit alldeles för slapp och stel av att sitta och plugga hela dagarna, min nacke och rygg är stel som sjutton. Har lidit av nackspärr i ett par dagar, både av headbangande och att jag blivit krossad av en stor snubbe på en spelning. Men nu ska det tränas oftare och inte bara lite kondition då och då plus biceps som jag brukar lata mig med.

Skulle vilja bli tightare runt magen också eftersom att jag just pga att den varit slapp eller uppblåst inte kunnat ha bikini sedan sommaren 2010!

Vet ju hur jag ska göra nu för att må bra trots allt, dumt att det skulle ta 21 år innan det blev rätt.
Ingen gluten, Dra ner på kolhydraterna, Drick mycket vatten och röra på sig regelbundet :)


Idag ska jag bara plugga, plugga och plugga. Var ute på promenix först och fotograferade lite kyrkoruiner :) fint när det snöade.

.

Bild från SR kryssningen, jag och Fredric på bilden. Bilden togs av Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0