Two days left

Yep
Nu äre mindre än två dagar kvar tills att man åker till Israel. Tycker att jag skött mig hyfsat bra med att vara nyttig nu men har både ätit för mycket choklad (visserligen mörk men ändå) och massvis med cashews och även en liten bit tårta. Tänkte ju att jag inte skulle behöva ha något att skämmas över den här sommaren men vi får väll se vad jag känner för när det väl gäller..
Visst det är väll inga större fel på mig nu förutom att jag skulle behöva mer muskler och förutom att det som jag försöker bygga muskler på oftast söker sig ned till låren eller magen... störande som sjutton.
Jaja innan 2007 var jag för chubby och från 2007 till 2009 hade jag komplex för mina spinkiga armar och min laktos misshandlade mage. Ska det bli bikini 2010? Det hoppas jag.. har ju fasiken lagt ut pengar på en ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0