Semester .. yey?

Jag hade sett fram emot att åka på semester. Komma till solen och värmen, träffa mina släktingar, prova den nya maten och att shoppa men det känns faen redan som att den är förstörd. Vi kom hit i tisdags och enda sedan dess har de enda diskussionerna i det här huset varit min mage. Mamma har ringt och berättat för alla hur den ser ut och hon vill se den själv... sen har vi varit hos läkare och pröjsat as mycket pengar bara för att höra att jag ska smörja in magen med något som kostar ungefär 30 spänn. Idag så håller morsan på att tjata igen att jag ska gå till läkare och hon pratar fortfarande bara om min mage. Blir så jäkla irriterad, ska vi bara prata om min mage hela dagarna så åker jag fan hem snart. Eller ska nog hälsa på morfar och mina morbröder först. Jag och morsan bor just nu hos mormor och det är ju trevligt förutom att de inte låter mig vara en sekund, måste kämpa för att lägga upp mat på tallriken . När vi sitter på röesturang får jag höra att jag inte äter, förutom min bror och min far är jag den människan som äter mest... jag har inte mycket aptit på kvällen men vid lunch och särskilt frukost kan jag nästan sluka hur mycket som helst.

Var på en marknad idag där en självmordsbombare slagit till, jag tycker att det är skitläskigt men det var ingen fara som tur är.. massor med militärer och marknaden var mest fylld av arabiska försäljare och utlänska turister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0