Dissad...

Känner mig dissad, vet inte varför .. eller jo jag vet varför men vill inte gå ut så mycket med det med risk för att människor omkring mig blir ännu surare än vad de säkert redan är. Ett exempel var ju när jag var ute dagen innan midsommar med John,Robin, Sebbe och någon till x) .. Ialla fall så hade jag innan frågat om några av mina polare ville hänga på... antingen så blev jag utan svar eller så kunde de inte.. varav två av åtta svarade och sa att de inte kunde.
Det samma gäller sist vi skulle ut, jag frågade sisådär en åtta stycken igen och fick fyra stycken nej .. men va vilken orsak kan man ju undra att folk aldrig vill göra någonting?
På min student var ca 30 pers bjudna fick över tio återbud, två av dem var från mina märsta kompisar som jag känt längst och även mina gud föräldrar sysslade med annat. Dem enda egentligen som hade deascent orsaker att inte dyka upp var Camilla som hade en son som tog studenten exakt samtidigt som mig och min farfar som är sjuk och inte orkar sitta i en bil eller "festa" allt för länge (han har varit väldigt sjuk)..

Frågan är nu.. ska jag låta det fortsätta hålla på ..diss efter diss eller ska jag göra tillbaka på samma sätt? Det rår mig inte för att såra någon men om andra gör det så enkelt så varför inte??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Folk vill säkert umgås men folk orkar inte festa för det suger

2010-08-05 @ 08:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0