Aj aj x(

Jag har ont överallt. Tycker inte om att sitta still mycket det är inte bra för mig, särskilt ryggen och vaderna är påverkade nu men jag vill inte ens veta vad som kan vänta imorgon. Är tvungen att sitta hemma eftersom att mamma mår dåligt vilket hon gör hela tiden enligt mig och för att mormor inte okar gå någonstans. Vilken jäkla semester är det om mamn ska sitta på stjärten och bli sämre och få ondare i lederna. Skulle gå någonstans sjäkv om jag hade tillåtelse till det men med tanke på att det varit terrorist attacker och att det finns så många araber vill man inte släppa mig själv.. känns verkligen skit. Men vad ska man göra.. Imorgon skulle vi kanske till stranden och jag hoppas det för deras skull jag kommer bara att bli värre och förvärra läget för alla andra hr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0