Tankar..

En  sak som jag tänkte ta upp här i slutet är att det känns som att väldigt många människor har tur i kärlek just nu. Vet inte om jag är ensam om att tycka det men just nu är jag absolut inte en av dem människorna.. det går aldrig bra och har aldrig gått bra. Det tar lång tid för mig att bli kär och jag vet inte ärligt talat om jag tillåter mig själv att bli det på riktigt..
En känsla som jag gått runt med mycket förut är att det skulle vara något fel på mig och att det är därför ingenting funkar.. klart att alla människor har något att jobba men det känns som att saker borde gå bättre än vad de gjort förut. Har hört från massa folk...bla bla bla du är fortfarande ung och visst det är ju sant .. men alla kan väll erkänna att det känns skönt att ha någon man hålla om?

Får hoppas att sånt går bättre i Lund, antagar att det kommer när man som minst anar det och där kommer det ju säkert finnas varma människor också ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0