Sömn,Stress och SKOJ!

Ja nu sitter man nu här på morgonen och bloggar..
Önskar att jag var en sådan som kan sova länge och ostört men det går inte.. känns som att det alltid är något som ska stressa en och jag är väldigt känslig för stress. Kan vara rätt oroväckande nu när man ska flytta till Lund kanske men tror att när allt väl är bra där nere i Skåne och att man kommit på plats att man kan lugna ner sig. Yoga ska vara ett bra sätt att varva ner men hur mycket jag än sagt att jag ska försöka prova på det så har det aldrig blivit av. Mesta orsaken till att börja skulle väll vara att se till att ryggen kommer i bättre skick men de övningar som jag övat hittils har inte funkat särskilt bra.. I Israel var min rygg så illa däran att jag inte kunde sova om nätterna. Voltaren och andra smärtstillare var mina vänner då..


Nåja nu ska vi prata om roligare saker,
I onsdags var jag hos min polare  å "syrra" Nathaly.. vi snackade en stund och så hjälpte jag henne att färga håret, i torsdags var jag med Anna,Antonia och Sandra och hängde i Stan..vi gick förbi den här festivalen Ung 08 som sög.. man kände sig rätt gammal där måste jag säga.. På fredagen var jag ute på rocks med Madeleine,Marcus, Antti,Linus,Jimi,Kristoffer,Viking...ja en massa folk från min skola x) skitkul..
Bakis men i  lördags var jag på tunnan med Ellen,Ida, Hennes kille Mikael och Linnea och några från Ellens klass.
Trävligt trävligt..
Igår söndag städade jag mitt rum och rensade då det är sista dagen i Sigtuna innan jag flyttar åt också en utsökt Cesarsallad på Farbror Blå.

Kort och gott en bra lång helg innan man flyttar.. kommer att sakna alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0