Frukt är också godis och Alter Egon....

God morgon eller vad man nu ska säga,
Imorse när jag vaknade bestämde jag mig för att idag måste jag städa.. men svettas som jag vet inte vad av att vara inomhus just nu så ska ut på en långvandring. Behöver verkligen det känner jag .. och man ska väll passa på innan regnet brytit ut som värst. Ska här i bloggen också sätta godis förbud då det blivit för mycket sådant på senaste tiden, inte för att min hud ser ut som den brukade gör när jag åt mycket sånt utan för att ja får typ ont i hela kroppen av det. Är inte van helt enkelt efter att inte ha rört godis sedan nian.. Godis ifråga då är mörk choklad.. jag kan inte äta ljus pga att jag är överkänslig för mjölkprodukter och inte vanligt godis pga gelatin som innehåller griskött de flesta gånger.
Aja frukt och bär är godare ändå.. jordgubbar är farligt gott <3

Ska fixa några saker till innan jag drar men tänkte passa på fotografera lite med .. ja vad ska man kalla den. Nathaly har ju namn på sin gitarr så vore väll inte helt tokigt om en kamera också hade det.
Tänkte ju på Peter London när jag ser den så Alter Egon vore väll ett super bra namn då kanske x) eller bara Egon? Haha nej lite mer kreativ får man nog vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0