The lord of the rings....

Tjoho!
Sitter här och laddar med Howard shore ikväll ska det nämligen lyssnas på Tolkien musik, har även laddat kameran då det ska läsas upp ur sagan om ringen, underhållas med eldshow och även fäktning.
Kommer att bli riktigt awesüme, har inte nördat mig själv i sagan om ringen på länge. Vet att folk som inte är intresserade i sig kan bli riktigt irriterad på en om man tenderar till att prata om det för mycket.. men finns ju inget som säger att jag inte kan vara den Tolkien fanatikern jag är hemma och på fritiden.

Först blir det en timme plugg på bibblan och så ska det köpas något att dricka då allting håller på i tre timmar, är dock en sådan som har tendens för att hälla i mig allt på samma gång (gäller lightläsken och alkoholdrycker) vilket leder till att det blir mycket toaspringande och vill ju inte missa något av konserten.

Vad gäller träning så blir det inget idag då det kommer att krocka med med konserten, kommer dock att köra afro/zumba imorgon med bästa läraren Anna och sen så kör jag hårt de dagarna som går. Ryggsmärtan har hållit sig borta sedan december (då jag ramlade i slog i både rygg och bakhuvud efter Candlemass spelningen) och det ska den förhoppningvis fortsätta och göra.

Ska strax iväg ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0