Sjukling på G?

Har precis slagit mig ner i stadsbibblan efter ett besök i iskalla Vallkärra.. kände redan innan jag drog ut att det var en förkylning på G och nu känner jag mig också ganska svag i kroppen. Hade tänkt köra ett afropass idag vilket jag behöver för att hålla min träningsrutin men vet inte om det är så smart ifall att jag skulle må sämre. Vi har redovisning om vårt Vallkärra arbete på torsdag och då får jag inte vara sjuk!
Blir till att knarka te och svulla kycklingsoppa.. sånt brukar ju funka. Februari är den enda månaden om året som jag brukar bli riktigt sjuk iprincip, för två år sedan hade jag en förkylning som pågick i nästan en månad då jag inte lät mig själv vila.. Kanske ska ta en vilodag ändå och se om det blir bättre? 


Kommentarer
Postat av: Henrik

Jag brukar inte bli sjuk i februari, men förra året drabbades jag av vinterkräksjukan. Och då ska gudarna veta att jag inte har haft någon magsjuka sedan jag var 10.



Vi håller båda tummarna på att du inte blir sämre innan torsdag.

2011-02-23 @ 21:10:53
URL: http://heavylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0