Not myself tonight

Man kan ju undra riktigt vad det är som händer med mig,
Jag sköter träningen galant och har energi för det, jag är mycket gladare mot andra människor runt omkring mig men när jag väl sätter mig framför datorn och ska börja skriva inför tentan så tar det bara stopp. Det är som att alla andra tankar som man kan tänka sig ha dyker upp precis när man ska plugga, skitjobbigt tycker jag även om jag nästan lyckats komma upp i det antalet sidor som jag satt som deadline idag.
En sak som jag försökt intala mig själv det senaste dagarna är att jag måste ut och träffa mer folk, folk som är äkta.. var dem nu finns. Tänkte börja med att arbeta som frivillig på nationen och hoppas på att hitta någon där, kanske börja i deras teater grupp om dem har någon. Har iofs dem tre goaste brudarna i hela skåne i min bekantskapskrets och dem är verkligen äkta... Har vänt mig till dem när jag grubblat över något men har inte alltid tagit det dem sagt åt mig helt.. varför kan man ju undra. Men tycker att jag borde det, varför gå runt och grubbla över något som får en att känna sig ledsen? Får lyssna till huvudet någon gång istället för hjärtat helt enkelt även om det varit mitt sätt att ta beslut tidigare.. ska omge mig med människor som tycker om mig för den jag är och ärliga och öppna .. för det är sådan jag är mot andra.
 "I feel brand new, and if you don't like it f*** you"- Christina Aguilera (Not Myself tonight)

Kommentarer
Postat av: Henrik

På den där bilden skulle man kunna tro att du kom från södra delen av Frankrike. Det kanske låter lite fördomsfullt..



Folk frågar mig dagligen om jag kommer från Tyskland eller norra Spanien. Jag har inte det där typiska svenska utseende trots att jag bara har rötter från Sverige så långt jag vet.

2011-02-09 @ 19:27:39
URL: http://heavylifestyle.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Inte ens i närheten trots att jag inte är helt svensk, men jag vet inte.. hur då ser jag ut som en fransyska?



Hmm, ja man kan ju ha rötter i andra länder från långt tillbaka och att det syns i flera generationer tillbaka. Är du mörkhårig och så?

2011-02-09 @ 22:45:08
Postat av: Henrik

Jag tycker det mest hängde på stilen, det ser väldigt franskt bärande ut. Senast jag var i Franska Rivieran såg vissa av tjejerna ut som du gör på bilden.



Japp, det stämmer alldeles riktigt :) Föddes mörkhårig med bruna ögon. Det vore spännande att kunna forska djupare om sin generation långt tillbaka, vad man tro kan härstamma från. Det är väl bara ett svärd som saknas i handen. ;)

2011-02-10 @ 21:55:02
URL: http://heavylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0